Меню KDT

Название страницы

"БЭСТ" гимназиясы " КММ информатика мұғалімінің шығармашылық есебі
Елена Александровна Володина

 

    Информатика-бұл оқу іс-әрекетінің тиімділігін арттыруға, оқушының білімін интеграциялау процестерін қолдауға, өзін-өзі дамытудың жеке жолын таңдауға, білімді жүзеге асыруға қабілетті мектеп пәні. Информатика курсын оқу барысында әмбебап оқу іс-әрекеттері жобалау-зерттеу қызметі, IT-құзыреттілікті арттыру арқылы барынша тиімді дамуда.

Менің өз бетінше білім алу тақырыбым"информатика сабақтарында оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру". Осы тақырып бойынша жұмыс жасай отырып, мен әр оқушыны жоба арқылы ойды іске асыруға ынталандыратын белсенді танымдық, шығармашылық процеске тартуға тырысамын. Қазіргі әлемде өзін-өзі тәрбиелеу, өзіндік жұмыс дағдылары, өз жұмысын көрсету дағдылары болмаса, сәтті тұлғаны елестету мүмкін емес.

Жоба әдісі-мектепте оқу процесін ұйымдастырудың икемді моделі. Жобаны құру арқылы мен оқуға деген оң уәжге қол жеткіземін. Бұл командадағы жұмыс - компьютерде жеке жұмыс істеу әрдайым мүмкін емес, сондықтан сіз келіссөздер жүргізе білуіңіз керек, жобаны жүзеге асыру кезінде жолдастың пікірін ескеруіңіз керек. Топтық жобаларды орындау кезінде тапсырмаларды бөлу дағдыларын дамыту, жобаны іске асыру жоспарын келісу басталады. Бұл жұмысты жобалау кезінде дизайн дағдыларын жетілдіру – жұмысты әдемі, ұқыпты және тартымды ету (студенттер бағалау критерийлерін ойластырады-бұл үй жобасы), сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеу қабілеті, сыныптастарының алдында өз жұмысын қорғауға деген ықылас пен мүмкіндік, шешендік дағдыларды дамыту маңызды.

Өздік жұмысқа дайындалу үшін, ең алдымен, жұмысты дұрыс ұйымдастыруға үйрету керек, жобаны іске асыру кезеңдерін құра білу керек. Біз қарапайымнан бастаймыз – алгоритм бойынша жұмыс. Өз жобасын іске асыруға мүмкіндік беретін практикалық жұмыстарды орындау, білім, білік, дағды базасын дайындау.

5-сыныпта келесі жобалар жүзеге асырылды: компьютердің қосымша құрылғылары – баяндама түрінде, болашақтың компьютерін саламыз, жаңа жылға ашық хат – Paint-те жұмыс істеу, аралас құжаттар жасау, жұмбақтар иллюстрациясы, Наурыз мерекесімен құттықтау-WordPad-та жұмыс істеу, концерт-дыбыстық редакторды қолдану, қорытынды жоба жыл ішінде зерттелген бағдарламалық жасақтаманы кешенді қолдануды қамтиды.

6-сыныпта "пәтер моделі" жобасы үлкен қызығушылық тудырды, оқушылар үйдің макетін жасады, дизайнерлік шешімдерді жүзеге асырды, жиһаз қойды. Оқушыларға модельдеу тақырыбы өте ұнайды, әсіресе 3D редакторының көрнекі құралдарымен жүзеге асырылса. Презентация жасау сонымен қатар білімді жүзеге асыру мүмкіндігін де қамтиды. Жоба-презентациялардың тақырыптары әртүрлі:" Менің Қазақстаным"," Менің Отаным"," отбасы ағашы", қорытынды презентация сүйікті пәннің кез келген тақырыбы бойынша болуы тиіс және оны мен ғана емес, осы пән мұғалімі де бағалайды - бұл дизайн, мазмұн және жаңалық.

7-сыныпта ақпаратты кодтау жобалары – есептер түрінде немесе топтық жұмыс-қабырға газеті. "Операциялық жүйелер" жобасы презентация жасау арқылы жүзеге асырылады. Модельдеу тақырыбындағы жоба бағдарламалауды үйренуге көбірек мүмкіндік береді. Содан кейін графикалық редакторларда жасалған жобалар.

Жаттығу-шеберлікті немесе шеберлікті қалыптастыру мақсатында әрекетті бірнеше рет қайталау. Жаттығулар есте сақтау қабілеттерін, зейінін дамытуға көмектеседі, әр оқушыға қажетті жеке қасиеттерді қалыптастырады - табандылық, мақсаттылық, байқау.

Зерттелген материалды бекіту үшін мен информатика сабақтарында білімді бақылаудың келесі әдістерін қолданамын. Теориялық білімді тексерудің негізгі әдістері ретінде мен ауызша сауалнаманы, жазбаша тексеруді және тестілеуді қолданамын. Практикалық дағдыларды бағалау үшін мен практикалық жұмысты қолданамын. Дәстүрлі емес бақылау әдістері ретінде мен эссе, сөздік диктантты қолданамын. Қорытынды бақылау ретінде жобаны қолдануға болады, онда оқушылардың теориялық білімі де, әртүрлі бағдарламалық өнімдермен жұмыс жасаудың қолданбалы дағдыларының деңгейі де көрсетіледі.

 

Тәуелсіз шығармашылық жұмыс белгілі бір саладағы белгілі бір білімді, жұмыс дағдыларын тексереді, сонымен қатар қазіргі өмірде қажет балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытады (мысалы, графикалық редакторда кроссвордтар жасау).

Бақылаудың ерекше түрі-бұл тақырыпты меңгеру деңгейін тексеруге ғана емес, сонымен қатар логикалық ойлау мен зейіннің дамуына ықпал ететін сандық диктант. Мұндай диктант барысында мұғалім мәлімдемені оқиды, егер студент оны дұрыс деп санаса, ол үнсіз картаға 1, Егер жоқ болса – 0 қояды. Жауаптар үш санмен топтастырылған, мысалы, 110, оларды тез тексеруге болады.

Әр сабақта денсаулықты сақтау технологияларын қолданамын-физикалық минуттар, стресс пен шаршауды жеңілдететін жаттығулар, қол, көз жаттығулары.

Қазіргі уақытта осы тақырып бойынша жұмысымды жалғастырамын. қажеттілігі нақты растау бар. Мен әдістемелік шошқа банкін және дидактикалық материалды толықтырамын.






Кузурман Вадим Александрович

Тәжірибені жалпылау  (өзін-өзі талдау)

 

Тарих және қоғамдық пәндер мұғалімі. Санаты - жоғары (2007 жылдан). Жұмыс өтілі 01.09.2016-24 жыл, оның ішінде осы оқу орнында-14 жыл.

"Адам және қоғам" білім беру саласының Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, "адам. Қоғам. Құқық", Зайырлылық және дінтану негіздері.

Жұмыста жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін дәстүрлі оқыту әдістерін заманауи педагогикалық технологиялармен біріктіруге тырысамын. Пәнді оқытумен қатар, мен оқушының ойлауын дамытуды маңызды міндет деп санаймын, бұл әдістемелік мәселені - "тарих және қоғамдық пәндер сабақтарында оқушылардың зияткерлік қабілеттерін дамытуды"таңдауға әкелді. Осыған байланысты, оқушылардың сабақ барысында материалды талдауға, салыстыруға, қорытындылауға, қорытынды жасауға, өз көзқарасын білдіруге мүмкіндік беруіне көп көңіл бөлемін. Мен үнемі зерттелетін материалды қазіргі заманмен байланыстыруға тырысамын. Мен интерактивті тақтамен, әртүрлі тест тапсырмаларымен жұмысты кеңінен қолданамын.

Бірнеше рет педагогикалық кеңестерде оқу-тәрбие процесіне қатысты өзекті мәселелермен сөз сөйледі, ашық сабақтар берді, қалалық және облыстық деңгейдегі семинарларға қатысты.

Бірқатар баспа жұмыстарым бар, соның ішінде "Қазақстан тарихы: мектепте оқыту", "Қазақстан тарихы: мектептер мен ЖОО-ларда сабақ беру"Республикалық әдістемелік басылымдарында. Мен "ҰБТ-ға дайындық үшін Дүниежүзілік тарих бойынша оқулықтың" авторымын, оны қала мен облыс мұғалімдері мен оқушылары пайдаланады.

Сондай-ақ, СҚМУ "тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер" және "Қазақстан халқы Ассамблеясы" кафедраларында бекітілген элективті курстардың 4 бағдарламасының авторымын. М. Қозыбаева 2014 ж.

Қазақстан тарихы және құқықтану негіздері бойынша пәндік олимпиадалардың, қалалық ғылыми жобалар конкурстарының қазылар алқасының тұрақты қатысушысы. "Первое сентября" педагогикалық клубының мүшесі (Ресей) (Клубтық карта № 103-878-727)

Менің оқушыларым әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларға қатысу арқылы да, Ұлттық бірыңғай тестілеу барысында да тұрақты түрде жоғары нәтижелер көрсетуде.

Гимназияда жұмыс істеген уақытында (2002 ж. Қыркүйек - 2016 ж. Қыркүйек) мен оқушылар даярладым, олар 101 орын алды және қалалық деңгейден төмен емес олимпиадалар мен конкурстарға қатысқаны үшін 17 алғыс (соңғы 5 жылда-46 орын және 8 алғыс) алды, оның ішінде 6 орын және 1 Алғыс Қазақстан тарихы және құқықтану негіздері бойынша республикалық олимпиада.

Қазақстан тарихы бойынша ҰБТ қорытындысы бойынша 2014 жылы үлгерім 100%, білім сапасы 81%, орташа балл 16,67, 2015 жылы тиісінше - 100%, 83% және 16,61, ал 2016 жылы - 100%, 82% және 17,39 құрады.

Мұғалімдер арасындағы республикалық қашықтық олимпиадасының (ҚИО) жүлдегері: 2014 ж.және 2015 ж. құқықтану негіздері бойынша олимпиадаларда "адам. Қоғам. 2016 ж., Қазақстан тарихы және Жеңістің 70 жылдығына арналған олимпиадаларда II орын, 2015 ж.

Қалалық бөлімнің және облыстық білім басқармасының грамоталарымен, сондай-ақ қала әкімінің Алғыс хатымен (2008 ж.), облыс әкімінің сыйлығымен (2014 ж.), облыс әкімінің Құрмет грамотасымен (2016 ж.) марапатталған.

 

Осылайша, мен өз жұмысымның сапасын жоғары деп санаймын және оны одан әрі жетілдіруді оқушылардың білім сапасын арттыру және олардың ақыл-ой қабілеттерін дамыту үшін қолданылатын оқыту әдістері мен әдістерінің спектрін кеңейту деп санаймын.








          
"Мұғалім ең жауапты міндет бойынша жұмыс істейді-ол адамды қалыптастырады».
М. И. Калинин

"Мен мұғаліммін" Эссе

Көптеген жылдар бұрын Мен өз таңдауымды жасадым, мұғалім болатынымды нақты білдім. Сұрақ тек қандай пәннің мұғалімі болды. Маған балалармен жұмыс қызықты болды. Бала кезінде ол қуыршақтарын жинап, олармен бірге мектепте ойнап, мұғалімі Ольга Эдуардовна Фомченкоға еліктеп, сабақ өткізді. Мектепте " Мен өскенде кім боламын?", мен мұғалім боламын деп жаздым. Сондықтан мен мұғалім болдым. Маған мұғалім болған ұнайды. Өйткені, "мұғалім" – бұл мамандық емес, қоғамдық жағдай емес, хобби емес, жұмыс емес-бұл кәсіп, бұл өмір. Мен үшін мұғалім болу өмір сүруді білдіреді. Әр оқушының жүрегінде оған жанының бір бөлігін берген адам туралы жарқын және мейірімді естелік болуы керек, бұл адамның есімі-мұғалім. Мұғалімдер-ерекше адамдар. Тек олардың иығында болатын шексіз жауапкершілік туралы ойланыңыз! Мұғалім мамандығы-әлемдегі ең маңыздыларының бірі. Өйткені, мұндай мамандық бәріне бірдей бола бермейді. Күн сайын жаңа міндеттерді шешуге тура келеді. Ал басқаша қалай? Өйткені, әр оқушы-бұл ешқашан қайталанбайтын жеке тұлға! Мен балаларға өзім білетін және білетін барлық нәрсені үйретуге тырысамын. Мен студенттерімді жақсы көремін: қызығушылық, қызығушылық, күмәндану, сұрақ қою. Мен балаларды бір-бірін тыңдауға және естуге, біреудің пікірін құрметтеуге үйретемін, тіпті егер ол өз пікірінен өзгеше болса да. Мен үшін балаларды адамдардың қуаныштары мен қайғыларына деген сезімталдыққа тәрбиелеу өте маңызды. Мен оқушыларыммен қарым-қатынас жасаймын, оларды өзіме жеткізуге тырысамын. Мен жай мұғалім емеспін.

Мен бірінші мұғаліммін. Мен бала мен оның отбасының өміріне енген алғашқы мұғаліммін. Мен өз мамандығымды жақсы көремін, оны мақтан тұтамын. Менің ойымша, біздің мамандығымыз соншалықты "жанды", белсенді, бұл бізге тұруға мүмкіндік бермейді, бірақ саясаттың, музыканың, сәннің және т. б. барлық оқиғалардан хабардар болуды талап етеді.. Педагогикалық жетістік немесе балалардың жетістігі күш беріп, артында қанаттар өсіп тұрғандай болған кездер болды, Мен тағы бір нәрсені жасағым келді, білгенімнің бәрімен бөліскім келді, өзіме бір бөлік бердім, жаңа бір нәрсе аштым. Қолдар түсіп, бәрі аяқталған сияқты көрінді, бірақ мектепке келіп, балаларды көргенде, оларға не қажет екенін түсіндім. Күн сайын, жылдан жылға Мен мұғаліммін, сыныпқа кіремін. Барлық сыныптар бір-біріне ұқсамайды, барлығы жалғыз және ерекше. Сонымен қатар, сол сынып үнемі өзгеріп отырады: балалар өсіп келеді, оны күн бойынша емес, сағат бойынша айтуға болады. Сыныпта оқиғалар орын алады, көңіл-күй, хобби, қызығушылық өзгереді. Әр жолы сабаққа кіріп, сабақтан кейін балалармен кездесіп, мектептен тыс уақытта мен жаңа бір нәрсені кездестіремін. Бұл көп күшті, үнемі толықтырылуы керек көптеген білімді, байқауды, реакцияны, ерекше және ерекше нәрсені талап етеді. Мұның бәрі менің мамандығым, мұғалім мамандығым ең шығармашылық екенін сөзсіз айтады. Мен бақыттымын ба?.. Әркімнің өз бақыты бар, ол көптеген көрсеткіштерден тұрады. Мен үшін оның құрамдас бөліктерінің бірі – таңдалған мамандық. Мен бақытты адаммын. Менің сүйікті ісім бар. Мен үнемі іздеудемін. Өйткені, тек шығармашылық мұғалім өзінің жылулығын, сенімін, талантын жұқтыруы мүмкін. Мен бақыттымын, өйткені менің студенттеріммен бірге осы ерекше әлемді қайта-қайта білуге мүмкіндігім бар. Балалар оқуды ұнатқанда, өз жұмысының нәтижелерін көргенде Мен бақыттымын. Мен, бақытты адаммын, өйткені Мен өз ісімді таңдап, оны шын жүректен жақсы көрдім.

 

 






"МЕНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘЛЕМІМ"

    

Оқушыға білім беру үшін,

мұғалім жарықтың бүкіл теңізін сіңіруі керек.

В.А. Сухомлинский.

Мұғалім ... мұндай таныс, ана, әр адамға жақын сөз, Мен үшін бұл өте маңызды, өйткені анам бүкіл өмірін осы таңғажайып мамандыққа арнады, балаларға әдебиет пен орыс тіліне деген сүйіспеншілікті оятты. 21 ғасырдағы мұғалім мамандығы - бұл ерекше миссия, жан мен ойдың ерекше қоймасы,жауапкершілік, жанқиярлық, шыдамдылық, біліммен, шеберлікпен, шығармашылық әлеуетпен арттыру. Бірінші мұғалім әркімнің жүрегінде ерекше із қалдырады. Сондықтан бастауыш сынып мұғалімі мамандығы ерекше. Осы уақытқа дейін мен алғашқы мұғалімімді жылулық пен нәзіктікпен еске аламын. Мені жаңа ашылуларға шабыттандырғаны, керемет үлгі болғаны және менімен ең жақсы білімі мен дағдыларымен бөліскені үшін оған ризамын. Мен мұғалім жұмысының қаншалықты қиын екенін білсем де, мамандық таңдауда күмәнім болмады. Әркімнің өз жолы, өз кәсібі бар. Мен үшін-бұл мектеп. Бұл менің балаларға деген үлкен махаббатымды, өзім өмір сүретін нәрсені жеткізе алатын жерім.

1990 жылы Педагогикалық училищені бітіріп, мектепке қуана келдім. Арманым орындалды-мен бастауыш сынып мұғалімімін! Өзімді жаңа рөлде тез сезінгім келді. Мен әрқашан оңай оқыдым, бірақ үйрену әлдеқайда қиын болды. Мен тез түсіндім, бұл жеткіліксіз болуы багаж білім мен талдай әдістемесі. Мұғалім әр оқушы үшін психолог, тәрбиеші, ана болуы керек. Өйткені, сыныпқа келген бала-бұл жүрегі, ақыл-ойы, жаны бар жеке тұлға. Қажетті сөздерді қалай табуға болады? Құшақтарды уақытында қалай ашуға болады? Таланттарға айналатын бейімділіктерді қалай көруге болады? Қалай ренжітуге болмайды? Бұл сұрақтарға жауаптар тек мектепте, сыныпта күнделікті қажырлы жұмыста болады. Осы іс-әрекет барысында Мен өз жұмысымның нәтижесін, балалардың эмоцияларын көріп, менің мамандығым мен үшін ең жақсы және сүйікті екенін түсіндім! 2008 жылы осы мамандық бойынша жоғары білім алдым және сүйікті гимназиямызда 26 жыл жұмыс істедім.

Менің шәкірттерім кішкентай. Бірақ өздеріне көп көңіл бөлу қажет. Алғашқы мектеп жылдарында үйренген, өмір бойы әсер етеді. Балалар бәрін байқайды: менің көңіл-күйім, сыртқы келбетім. Сондықтан сіз әрқашан жиналған, жақсы күтімді, өзіңізге мұқият болуыңыз керек. Оқыту мен тәрбиелеуден бұрын сіз өзіңізді жеңіп, дос болуыңыз керек. Сонымен бірге мен қатал және талапшыл болуым керек. Балаларды оқуға, жазуға, санауға үйрету қаншалықты қиын! Сүюге, достасуға, құрметтеуге үйрету одан да қиын. Мұғалімнің жұмысы тек 45 минуттық сабақ емес. Әр сөз, әр қимыл, әр қимыл – оқушының ашық жүректеріне үлгі.

К. Д. Ушинский "тек адам ғана адамды тәрбиелей алады"деді.

Бұған келіспеу қиын. Мұғалімнің тұлғасы-педагогикалық процесс жетістігінің негізгі шарты және құралы. Бұл мұғалімнің балаларға арналған мектеп жайлы, көңілді, жылы, әдемі болатын үйге айналатынына байланысты. Бала мектепті жақсы көреді ме, жоқ па. Бұл дегеніміз, алдымен біз балаларымыздан көргіміз келетін барлық нәрсені табуымыз керек. Біз өзімізді сүюге және құрметтеуге, бағалауға және жанашырлыққа үйренуіміз керек.

Қазіргі мектепке заманауи мұғалім керек-бұл уақыт талабы. Қазақстандық білім беру жүйесі жаңа бағдарламалар мен құралдарды пайдалануда, білім беру мазмұнының және оқушылардың білім алу тәсілдерінің өзгеруінде көрінетін бірқатар өзгерістерге ұшырауда. Заманауи жабдықтар мен инновациялық технологиялар-бұл жаңа мектептің бір бөлігі. Алайда басты рөл мұғалімге тиесілі. Тиісінше, үздіксіз өзін – өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру мұғалімнің іс-әрекетінің бөлігі болып табылады. Уча, мұғалім өзі оқиды. Алғашқы сабақтар қаншалықты қиын болды! Дұрыс сөздерді табу қаншалықты қиын болды! Ертеңгі жаңа сабаққа қанша уақыт дайындалу керек болды! Тек өз мамандығына деген сүйіспеншілік мұғалімдер әлеміндегі алғашқы қиын қадамдарды жеңуге көмектесті. Маған құпияларды түсіну, қызықтыратын сұрақтарға жауап іздеу, содан кейін оларды басқалармен бөлісу өте қызықты. Менің жолым болды: Мен кез-келген жағдайда көмектесуге дайын дана, тәжірибелі мұғалімдер тобында жұмыс істеймін. Менің әріптестерім-менің пікірлес адамдарым. Маған кімнен үлгі алуға болады!

Ия, біздің мамандықта көптеген қиындықтар бар. Бірақ тек осы жерде ғана атқарылған жұмыстардан қанағат алуға, өз шығармашылық әлеуетіңді іске асыруға, алға жылжу үшін күш-қуат алуға болады. Тәуекелге барудан, өзгеруден, өмірді үйренуден қорықпаңыз. Бұл тырысуға, батылдыққа, жасауға тұрарлық.

Антуан де Сент-Экзюпери былай деп жазды: "Егер сіз кеме жасағыңыз келсе, адамдарды бәрін жоспарлауға, жұмысты бөлуге, құралдарды алуға және ағаштарды кесуге шақырудың қажеті жоқ, оларды шексіз теңізге деген ұмтылыспен жұқтыруыңыз керек. Содан кейін олар кемені өздері салады". Бұл сөздерді менің ұраным деп санаймын. Күн сайын таңертең мен сабаққа қуанышпен кіремін, онда мені студенттерім қарсы алады. Қоңырау соғылады-менің оқушыларымның көздері ашық, айқын, таза көздерімен, қызығушылығымен, сенуімен, мейірімділігімен маған жүгінеді. Олар мені көп күтеді. Мен олардың алдындағы жауапкершілікті сезінемін. Алдағы үш жарым жылда біз көптеген қиындықтарды бірге еңсеруіміз керек. Бірақ өзара түсіністік, сенім және жеңіске деген ұмтылыс болған кезде бәрі иықта.

Мен жұмыстан ләззат аламын! Айналамда тұтасымен айналысатын жанды бизнестің қалай қайнап жатқанын көру маған өте қуанышты. Мен күш-қуатымды ысырап етпейтінімді, артық емес екенімді, бірақ дұрыс адам екенімді түсінемін!

Мұғалім-мамандық-құс,

Табу қиын емес,

Бір-бірімен салыстыру,

Балалардың жүрегі жанып тұр!

Ұлы Плутархтың даналығын тыңдай отырып, сіз баланың шынымен "толтырылатын бос ыдыс емес, жанып тұрған алау"екенін түсінесіз. Ал жарықтандыру үшін мұғалімнің өзі күйіп кетуі керек.

Мен өз кәсібімді оның құпиялары үшін жақсы көремін; уақыт өте келе ол маған берген даналық үшін; алға жылжуға мәжбүр ететін нәрсе үшін.

 








Эссе

"Біз ұмтылатын шыңдар"

Мұғалімге сабақ беру қиынырақ болса,

оқушыға үйрену оңайырақ болады.

Мұғалімге сабақ беру оңайырақ болса,

оқушыға үйрену қиынырақ болады....?

Л. Н. Толстой

  

Осы сөздерді педагогикалық мансабымның басында бір рет оқығаннан кейін мен оларды шет тілдерін оқытудың лейтмотиві ретінде таңдадым.

Динамикалық, тез өзгеретін әлемде қоғам мектептегі әлеуметтік тәртіпті қайта қарастырады, мектептегі білімнің мақсаттары мен міндеттерін түзетеді немесе түбегейлі өзгертеді.

Басты мақсат-белсенді, шығармашыл, адамзаттың жаһандық проблемаларын білетін, оларды шешуге қатысуға дайын адамды тәрбиелеуге баса назар аудару.

Енді шаблонсыз ойлайтын, ұсынылған мәселелерді шешудің жаңа жолдарын іздей алатын, проблемалық жағдайдан шығудың жолын таба алатын адамдар қажет.

Педагогикалық технологиялардың қазіргі әлемі кез-келген педагогикалық жаңалықты оқу процесіне бейімдеуге мүмкіндік береді. Жаңалықтың сабақта ерекше орынға айналуы үшін мұғалім кейде оқиғалардан озып кетуі керек.

Заманауи интерактивті технологиялар көмегімен оқыту мұғалімнен үнемі өздігінен білім алуды, біліктілікті арттыруды талап етеді."Жаңа педагогикалық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың оқу-танымдық қызметін жандандыру арқылы шет тілін оқыту" жеке тақырыбы жан-жақты. Егер оқушы оқытылатын тіл жүйесі туралы түсінікке ие болса және осы жүйені іс жүзінде қолдана алатын болса, тілдік құзыреттілікке ие болады.

Біздің оқу орнымыз мектепте алған тілдік құзыреттіліктерді толық пайдаланатын және жалпы білім беру мекемесінен тыс неміс тілінде сөйлейтіндермен диалог жүргізе алатын жеткілікті құзыретті бәсекеге қабілетті поли-лингвалық түлекті дайындайды.

Менің ойымша, мен бұл жағынан өте бақыттымын. Менің оқушыларым қол жеткізген нәтижелер менің мақтанышымды құрайды және сонымен бірге неміс тілін меңгерудегі титаникалық еңбегі үшін үлкен алғысымды білдіремін. Олар " Германиядағы қонақ оқушы."2011-2016 жылдар аралығында 20 адам қатысты. Менің 82 оқушымда А1/A2 деңгейінен B2/C1 дейінгі жалпыеуропалық стандарт шеңберінде халықаралық үлгідегі "неміс тілдік дипломы" сертификаттары бар, бұл Еуропада білім алуға құқық береді. Менің оқушыларым халықаралық тілдік олимпиадаларға он-лайн режимінде де, тікелей эфирде де белсенді қатысады.

Бұл Гете-Институт олимпиадасы, КИО, ақпараттық-сабақ, Кенгуру-Лингвист. 2015-2016 жылдардағы пәндік олимпиаданың IV кезеңінде, II – III орын, Алғыс айту кезеңінде оқушылардың тұрақты жоғары нәтижелері. 11-сыныпта факультатив сағаты болған жағдайда 2016 жылы ҰБТ-да орташа балл 25-ті құрады.

Әрине, оқушылардың жетістіктері мұғалімнің тілдік және сөйлеу құзыреттілігін жетілдірудің үздіксіз процесімен тікелей байланысты. 2013 жылдың шілде айында Италияның Боцен қаласында өткен Неміс тілі мұғалімдерінің XVII Халықаралық съезіне қатыстым.

2013 жылы "Вена - қаланың өзекті портреті" Семинарына қатысу үшін Австрияның Тіл және мәдениет Министрлігінің стипендиясын алды . 2014 жылы Фрайбург қаласында Германияда өткен "аймақтардың Еуропа: Германия - Франция - Швейцария "халықаралық тағылымдамасының жеңімпазы атанды.

Бірнеше жыл бойы Астана қ.ТҒТО деректер базасына арналған тест тапсырмаларының сарапшысымын және әзірлеушімін.

Менің педагогикалық ұстанымымның мәні екі өсиетті құрайды: студенттерге деген сүйіспеншілік және олардың мүмкіндіктеріне деген сенім, өзін-өзі жетілдіру және оқытудың тиімді әдістерін үздіксіз іздеу, шынымды айтсам, оңай жол емес. Бірақ біз баратын шыңдар қызықты және тартымды, қиындықтарды бірге жеңуге көмектеседі.

 

Гимназия директоры Г.А.Арықпаева

Опрос

Статистика

  • Осы айда377
  • Осы аптада70
  • Кеше8
  • Бүгін1
  • Желіде:0

Полезные ссылки