Тәрбие жұмысы
2021-2022 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары.
2021-2022 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары
2020-2021 оқу жылына шет тілдері бойынша сыныптан тыс жұмыстар
№ |
Іс-шаралар |
Мерзім, сынып |
Мұғалімнің аты-жөні |
1 |
«Роеmstoenjoy» онлайн мәнерлеп оқушылар конкурсы |
қыркүйек 5-7 сынып |
Ағылшын тілі мұғалімі |
2 |
«FLEX» халықаралық конкурсқа қатысу 1,2,3 тур
|
қазан-қараша 8-10сынып |
Старчекова Ю.С. |
3 |
Еуропалық тілдер күніне арналған аудармашылар байқауы |
қазан-қараша 8-10 сынып
|
Ағылшын тілі мұғалімдері |
4 |
«GastschulerinDeutschland» жоғары сынып оқушылар үшін онлайн конференция
|
қазан 9-10 сынып |
Гладкова О.Я. |
5 |
Онлайн -квест «Treasure hunting» |
қазан 7 сынып |
Володина А.А. Черепанова А.Ю. |
6 |
Рождестволық мерекелер |
желтоқсан 1-11 сынып |
Ағылшын тілі мұғалімі |
7 |
«ReisedurchDeutschland» сыныптан тыс іс-шаралар |
желтоқсан 8 сынып |
Кавун Н.П. |
8 |
« Christmas.Weihnachten» |
желтоқсан 5 сынып |
Ольшевская А.С. |
9
10 |
« Les traditions du Nouvel An et Noёl» викторина
«Новогодняя сказка по-французски» суреттер байқауы |
желтоқсан 6 сынып желтоқсан 3-7 сынып |
Садыкова Э.M.
Француз тілі мұғалімі |
11 |
Рождествоға қолдан жасалған бұйым |
желтоқсан 3-7 сынып |
Неміс тілі мұғалімі |
Шет тілдері айлығы |
|||
12 |
«С любовью к школе» сыныптан тыс іс-шара |
ақпан 11 сынып |
11-сынып ағылшын тілі мұғалімдері Соленко Л.Л. Гельд М.А. Дмитриева Ю.М. |
13 |
« English Fairy Tales» ертегілер фестивалі |
ақпан 4 сынып |
Мурыгина А.А. |
14 |
"Englishprojectclub" тіл үйренетін елдер өмірінің мәдени және әлеуметтік жағы туралы ағылшын тілінде шағын жобалар байқауы |
ақпан, 9,10 сынып |
Айкенова А.А. |
15 |
«RisingStars» ағылыш тілінен конкурс |
ақпан-наурыз 4 сынып |
Мурыгина А.А. |
16 |
Saint Valentine’s Day |
ақпан 5 сынып |
Пегова Е.В. |
17 |
«We sing in English» музыкалық марафон |
ақпан 2-11 сынып |
Ағылшын тілі мұғалімі |
18 |
«Prodigy» балалар ғылыми жобалар конкурсы |
ақпан 3-4 сынып |
Дмитриева Ю.М. Мурыгина А.А. Ағылшын тілі мұғалімі 3-4 сыныптар |
19 |
«Prodigy»балалар ғылыми жобалар байқауы |
ақпан-наурыз 5-6 классы |
Пегова Е.В Черепанова А.Ю. 5-6 сыныптарың ағылшын тілі мұғалімдері |
20 |
«Prodigy» балалар ғылыми жобалар байқауы |
ақпан-наурыз 7-8 сынып |
Мороз В.П. Володина А.А. 7-8 сыныптың ағылшын тілі мұғалімдері |
21 |
«English Speaking World» Викторина
|
ақпан 7 сынып
|
Мороз В.П.
|
22 |
«In Favour of Schooling» тақырыбында эссе конкурсы |
ақпан 11 сынып |
Соленко Л. Л. Ағылшын тілі мұғалімдері |
23 |
«ALuckyChance» сыныптан тыс іс-шаралар |
ақпан 10 сынып |
Файзуллина Е.В. |
24 |
Аналарды, әжелерді шет тілдерде құттықтау |
наурыз 1-7 сынып |
Шет тілдері мұғалімдері |
25 |
«Mother’s Day» газет шығару |
наурыз 6 сынып |
Черепанова А.Ю. Ағылшын тілі мұғалімдері |
Француз және неміс тілдері апталығы |
|||
26
27
28
29
30
31
32 |
«MardiGras» Француз карнавалы
Француз және неміс тілдерінде мәнерлеп оқу конкурсы
«Знатоки» сыныптан тыс іс-шара
Неміс тілінен Халықаралық жобаларға қатысу Музыкалық марафон
«Journee Iternationale de la francophonie»
«Путешествие по Франции»
|
наурыз 3-11 сынып наурыз 5-11 сынып
наурыз 3 классы
ақпан-наурыз
8-11 сынып наурыз
3,7 сынып наурыз
4 классы март |
Француз тілі мұғалімдері неміс және француз тілдері мұғалімдері
Кавун Н.П.
Гладкова О.Я. Кавун Н.П.
Неміс және француз тілдері мұғалімдері
Мұратбекова А.Г.
Тлеубаева Д.А. |
33 |
Эстафета «Welcome to the jungle» |
Апрель-май 1 классы |
Иващенко В.С. |
34 |
«Миниатюры из школьной жизни» сыныптан тыс іс-шара |
май 4 классы |
Шинкоренко А.В. |
"БЭСТ" гимназиясының тәрбие жұмысы
Гимназияның әлеуметтік институт ретіндегі негізгі мақсаты-баланың жеке басының дамуына ықпал ету, жас адамның өзін-өзі жетілдіруіне және өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау.
2020-2021 жылдардағы педагогикалық ұжымның тәрбиелік іс - әрекетінің мақсаты оқушыны жеке тұлға ретінде -рухани байлығы бар, Өмірде өзін-өзі анықтауға дайын, әртүрлі салаларда шығармашылық пен тәуелсіздікке қабілетті адамды қалыптастыру үшін жағдай жасауға ықпал ету болып табылады.
2020-2021 оқу жылына арналған "БЭСТ" гимназиясының тәрбие жұмысының міндеттері:
Гимназияда әр баланың әлеуетін ашуға ықпал ететін қолайлы психологиялық атмосфераны құру.
Гимназия оқушыларының өмірін оқытуда және ұйымдастыруда Денсаулық сақтау технологияларын сақтау және қолдану.
Оқушылардың өзін-өзі басқару қызметін жандандыру.
Мектеп дәстүрлерін сақтау және көбейту.
Білім беру қызметінің әртүрлі салаларына мамандарды тарту мақсатында әртүрлі мекемелермен және ұйымдармен өзара іс-қимылды кеңейту.
Гимназия оқушыларының тәрбиесіне мониторинг жүргізу.
"БЭСТ" гимназиясының педагогикалық ұжымының тәрбие жұмысы нормативтік-құқықтық құжаттарды білуге және пайдалануға негізделген:
ҚР Конституциясы
"Білім туралы"ҚР Заңы
"ҚР Бала құқықтары туралы" ҚР Заңы
"Діни сенім бостандығы және діни бірлестіктер туралы" ҚР Заңы
"Неке және отбасы туралы" ҚР Заңы
"Стратегия-2050"
"Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы"ҚР Заңы
ҚР"ЖИТС ауруының алдын алу туралы" Заңы
"Темекі шегудің алдын алу және шектеу туралы" ҚР Заңы
"Халық денсаулығы "мемлекеттік бағдарламасы туралы"ҚР Президентінің Жарлығы
ҚР білім беруді дамытудың 2020 жылға дейінгі тұжырымдамалары
Бала құқықтары туралы конвенциялар және т. б.
"Мәңгілік Ел" патриоттық актісінің ұлттық идеясы
"Туған жер"бағдарламасы
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отырып, тәрбие жұмысының барлық бағыттарына енеді. Тәрбие мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері Білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақыт кезінде жүзеге асырылады. "БЭСТ" гимназиясының тәрбие саясатының негізін келесі негізгі бағыттар құрайды:
Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.
Рухани-адамгершілік тәрбие.
Ұлттық тәрбие.
Отбасылық тәрбие.
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Қызметтің басым бағыттары:
- ұлттық мұраға (салт-дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, мәдениетке) мақтаныш сезімін және терең құрмет сезімін, елдің ортақ мақсаттарына қатыстылығын тәрбиелеу;
- оқушылардың өз Отанына деген құндылық қатынасын қалыптастыру;
- балалар мен ересектердің саналы іс-әрекеті арқылы балалар ұжымдарында психологиялық қауіпсіздік ахуалын қалыптастыру;
- жалпы білім беру мекемелеріндегі тәрбие қызметінің рөлін арттыру бойынша шараларды жандандыру;
- балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алудың тиімді жүйесін қалыптастыру, қолайсыз отбасылардағы, "тәуекел тобындағы"балалармен және ата-аналармен жұмыс;
- кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың, қылмыстардың және қаңғыбастықтың алдын алу;
- "Жас Ұлан", "Жас Қыран"МДҰ жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі басқару қызметі;
- азаматтық-патриоттық тәрбие бойынша қызметті жандандыру;
- қаланың мекемелері мен ұйымдарымен, теледидармен, баспасөзбен өзара іс-қимылды кеңейту.
Сынып жетекшілері мен пән мұғалімдерінің қызметіне әдістемелік басшылық сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестіктерінің отырыстары, пәндік МҰ, жеке кеңес беру, семинарлар, педагогикалық кеңестер, ғылыми - әдістемелік кеңестер мен кеңестер арқылы жүзеге асырылады.
Гимназияның жұмыс жоспарына сәйкес әкімшілік бақылау жүргізіледі, ол әлеуметтік – психологиялық қызметтің жұмысын, сынып жетекшілерінің жұмысын, үйірмелердің, "Жас Ұлан", "Жас Қыран" балалар ұйымдарының жұмысын, жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі басқаруын, педагогикалық және оқушылар ұжымдарының, ата-аналар қоғамдастығының жұмысын қамтиды.
Тәрбие қызметі қаланың ғылыми-әдістемелік жұмысына, қалалық әдістемелік кеңестерге, семинарларға қатысты.
Сынып жетекшілері, олардың біліктілігі, инновацияны қабылдау қабілеті, тәжірибесі және т.б. білім беру сапасына әсер етеді. Гимназияда 96 педагог жұмыс істейді, оның ішінде-44 сынып жетекшілері. Барлық сынып жетекшілерінің жоғары білімі бар, 40 % - жоғары санатты.